Tubaagbut 23+2 haftalık hamileyim, kendimi çok kasıyorum, her ilişki olduğunda istemsiz olarak kendimi kasıyorum bu kasılma normal doğuma engel olur mu merak ettim ??
Amargi_nes Tubaagbut bende kendimi kasiyorum snradan rahat birakabiliyorum. Ama bisey olmaz. Sonuçta normal doğurmaya müsaitsen acikliginda guzel olur
Ecrinimleyla Tubaagbut normal Doğumda zaten kendini kasmassın çünkü bebeğin sağlığı söz konusu Allah korusun kasma şakın var gücünle ıkın 😂 zaten ebeler seni yönlendirir