Selamm..3 gündür griptim boğazım ağrıyordu nasılsa birşey yapmazlar diye Dr gitmedim. Dinlendim bitki çayı içtim geçer diye bekledim. Bugün sabah uyandığımda yine boğaz agrisi ile kalktım ve balgam geldi bayaa yoğun şekilde kanlı idi. Eşime attım fotosunu hemen geldi doktora gittik. Göğüs hastalıklarına yönlendirdiler. Kan tahlili yaptı film vs cekemedi gebelikten dolayı. Kan pitilasmasi olabileceğini söyledi ve kan sulandırıcı iğne ve antibiotik klamoks verdi. 35. Hafta gebeyim aşırı baş ağrım halsizlik ve boğaz ağrısı disinda bir sikayetim yok. Böyle bir durumu yaşayan var mı acaba aranızda?