nazelakcay 2 Eylülde çift embriyo transferim oldu çok şükür pozitif sonuç aldık bir tane kese gördü doktorum 18 Eylülde bir dahaki muayenede diğerinin görünme ihtimali var mı tutmuş olabilir mi o da
miniklerinannesii00 Kaç haftalık olduğunu söylemedi mi doktorunuz?ben de 2 tane embriyo transferi olmuştum. Ama üçüzlerimiz oldu 6+5 ilk muayene belli olmuştu.
Mavimsii_56 miniklerinannesii00 oh ne güzel tek seferde bitirecen işi biz bi daha koyacaz da bilmem ne de 🤣🤣
nazelakcay miniklerinannesii00 5 haftalık daha söyledi ama bir kese gördüm dedi sonradan görebilir mi sormak aklıma gelmedi o an merak ettim
miniklerinannesii00 Mavimsii_56 bu da 2. Transferimiz bizim ilkinde düşük olmuştu. İnşallah güzel sonuçlar alırsınız 🥰😃
Eken012 miniklerinannesii00 üçüzlere gebeymissiniz saglikla kucaginiza alin insallah kan sulandirici kullaniyor muyuz kullandiysaniz ne zaman biraktiniz acaba?
miniklerinannesii00 nazelakcay çok erken en az 6 hafta olması gerekiyor hatta bazılarında 7-8 haftalarda gözükür tek kese bizim gördüğümüzde bir tanesi çok küçüktü diğerlerine göre ama sonra büyüdü.
miniklerinannesii00 Eken012 yok canım tüp bebek sürecinde kullandım pozitif olunca kanamam oldu sonra doktorum bıraktırdı bir daha da hiç kullanmadım. Ama bir arkadaşım kullandı son haftalarda bıraktırdı doktoru.
Eken012 miniklerinannesii00 anladim bende sizinle ayni durumdayim. Kullanmiyorum daha once dusukleriniz oldu mu peki
Eken012 miniklerinannesii00 hayir ikiz benim ki birinci tüp bebekte bende düsük yaptim. Oncesinde kimyasal gebeliklerim oldu. Doktor corasprini kesince ben korktum acikcasi.