Paressss Bugün dr randevumuz vardı 30.haftadayım ve suyumun bi tık fazlalaştıgını söyledi dr çok diil ama şekeri kesmen lazım dedi bu durumu yaşayıp normale dönen anneler var mı acaba aramızda?