Eşim ve ben dün grip olduk bugün kızım günlerdir uyumadığı kadar uyuyor bir ara uyandı biraz emdi tekrar uyudu elleri ve ayağı hareket ederdi alt değiştirmede halsiz durdu ateşi 37.9 ten rengi daha da beyaz soluk duruyor şuan sizce evham mı yapıyorum normal mi şuan doktora götürebilecek kimse yok yanımda taksi mi çağırsam eşim işten gelince acile gidildiğinde çözülebilir mi 25 günlük şuan deneyimlerinize, önerilerinize çok ihtiyacım var