Doktoruma gittim 10 haftalık gebeliğim var ve kanım gayet normal çıktı idrarım da bakteriyel varmış negatif çıktı buda çocuğu düşük yaparmış yada erken doğum olurmuş bunu yaşayan oldumu tarama idrar testi verdim gene negatif çıkarsa tedaviye başlayacağım bilgisi olan varmı ?🥹