Aytan songul123 bende de özellikle bel ağrısı çok fazla oldu geçen hafta. İdrar yollarımda enfeksiyon varmış ağrıya sebep olabiliyormuş
Aysebkr1258 songul123 11+1 hamileyim aynı ağrılar bendede var biraz gezineyim kasıklarımın ağrısına duramıyorum doktorum olabilecek bişey sorun yok diyor inşallah öyledir bide bişey sorayım hamile kalmadan önce adetlerini ağrılı mı geçerdi ?
Esra58 songul123 aslında gayet normal bir durum bendede olmuştu aynısı 12 haftadan sonra geçiyor doktor gayet normal demişti
Glcn94 Bayanulu merhabalar sıcak su torbası belki agrınıza iyi gelebilir doktorunuza danısmakta fayda var yada ılık su olsn bence ne olur ne olmaz daha cok kücükler zarar verebilr die düşünüyorum ben de suan 10 haftadayım ama dusta bile su ılık olmasına dikkat ediyorum cok kalmıyorum hemen çıkıyorum.. calısmıyorsan uzan bol dinlen bazen bendede oluyor işten gelince uzanıyorum biraz faydası oluyor inşAllah sende faydasını görürsün
Aytan songul123 canım benim de sol kasığımda ağrı vardı ama daha çok belime vurdu ağrısı. Dayanamadım gittim doktoruma çünkü gittikçe şiddetleniyordu. İdrar yollarımda iltihap çıktı çok yoğun değil ama yinede önlem aldık ilaç kullanıyorum.
songul123 Aysebkr1258 bende soruyorum normal diyor bide benim düşük tehlikem var ondan korkuyorum kanama olmadığı sürece korkma demişti. çok fazla ağrılı geçiyordu evet canım adetim
Aysehuli Sıcak su tavsiye edilmiyor bayanlar doktorlar çok sıcak olmamak şartıyla ve çok kısa süreli koyun diyorlar
Aysebkr1258 songul123 benimde adetlerim çok ağrılı geçerdi ve hamileliğinde kasık ağrısı yaşayanların çoğu adet ağrısı çeken kişiler olabilecek bişey demekki düşük tehliken varsa çok dikkat et sürekli ayaklarını uzat iyi gelicek
Bayanulu Glcn94 havluya sarıp koyuyorum baya ılık oluyor ama rahatlatıyor, belimin alt kısmına koyuyorum çok sıkıntı olacağını sanmıyorum, Rabbım hepimizin bebeklerini sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah..
songul123 Esra58 inşallah kuzum ya nebileyim hiç böyle olmamıştı düşük tehlikem oluncada korkuyorum sanki böyle bıçak batırıp çekiyorlarmış gibi oluyor
songul123 Aysebkr1258 hiç kalkmıyorum yataktan sürekli yatıyorum bir-tek lavaboya kalkıyorum yemeğimi bile yatakta yiyorum dua edin bana olurmu 😑
Aysebkr1258 songul123 inşallah ikinizde sağlıklı bi şekilde kritik zamanlarını atlatıp sağ Salim alabilirsin inşallah kucağına 🙏🏻🙏🏻
songul123 Aytan antibiyotik kullanıyorum zaten canım benim ama tekrar doktorumu arayip sorayim yarın ilacının adını ne peki
songul123 Bayanulu inşallah canım sen yinede koymamaya dikkat et o zaman tedbirini al rabbim ağrılarımızı azaltsin inşallah