-Annem Kizlar merhaba 🌺 Yenidoğan için yumuşatıcı kullandınız mı yada kullanacak misiniz gerek var mı ? Sizler neleri tercih ettiniz ?
Kukulikukuli12 -Annem Deterjan Abc yumuşatıcı yumoş bebek tercih ettim. 3 er tane aldım. Onlar bitince de e bebek markası baby me 5 lt lik almayı planlıyorum. İlk kızımda bunlardan memnun kalmıştım 🤭
mimar_anne -Annem canım oğluma 8. Ayına kadar yumuşatıcı kullanmadım sadece temiz içerikli deterjan kullandım minoris aldım 8. Ayından sonra yumuşatıcı kullanmaya başladım 2 defadır kullanıyorum bakalım
Avril -Annem yenidoğan a yumuşatıcı kullanmayın tenleri çok hassas zaten 🥹 ben sadece siveno deterjanla yıkadım her şeyini
Aysee1123 -Annem Unı baby aldım şimdilik hem deterjan hem yumuşatıcı olarak merak ediyordum. Denedim beğendim 🌸
-Annem Avril Evet aklıma o takıldı normalde almayı planlıyordum yumusatici hatta sepete ekledim aam annelik duygusu mu nedir bı anlık durdum 🥲 sizlere sormak istedim tecrübem olmadığı için 🧚♀️
mugeb123 Aysee1123 bende yıkadım dün. I tuhaf bir koku yok mu sizce de o çamaşır sabunu yazanın 🙄👀 yumuşatıcısı güzel ama fena değil
Tugbazdmr -Annem ben uni baby aldım bir kere kullandım aşırı kokuyor bir daha kullanmadım sadece uni baby yeni doğan deterjanı kullanıyorum
Aylinto Tugbazdmr ben çok koku almadım hipoalerjenik yeni doğan bakım seti aldım ama doğumdan sonra bebeğimi izleyeceğim eğer alerjenik durum yaşarsam değiştireceğim 😂
mimar_anne -Annem kesinlikle kullanma bence tenleri çok hassas oluyor zaten kokmuyorlar da gerek kalmıyor mis gibi kendi kokuları yetiyor ama ek gıdadan sonra 2 ay daha kullanmadım artık kullanıyorum 8 aylık oldu kokuyor çünkü kıyafetleri yemek bulaşınca 😁
mimar_anne -Annem minoris, siveno, green clean, incia alabilirsiniz temiz içerikli bunlar dalin uni baby hepsi parfümlü ve içeriği temiz değil