Merhaba sezaryan olup sonrasında tatil deneyimi olanlara sorum var
20 Ekim de doğumum var sezaryan olacağım, Aralık ortasından sonra yani bebeğin 40 ı çıktıktan sonra her yıl gittiğimiz bir yere tatile gitmek istiyoruz.
Otel içerisinde sıcak havuzlar falan oluyor gitmişken kullanmak isterim 🙏🏻 doktoruma da soracağım konuyu ama tecrübeli annelere de sormak istiyorum sezaryandan sonra havuza falan girmenize ne kadar sonra izin verdiler acaba?