zeymom_ Merhaba hanımlar 8 haftalık gebeyim ilk gebeliğim göğüslerim çok ağrıyor sızlıyor sizde de böyle bi şikayet oluyor mu
Anne1__ zeymom_ 33 haftalık hamişim kendi adıma konuşayım o zamanlarda benimde sızlıyordu uçları acıyordu zaten hamileliğin bir başında bir şimdi sonlarında oluyor sanırım 🤣
karpuzz Benimde var göğüs ağrım geceleri özellikle yatamıyorum bide çok şiştiler ve kaşınıyor kaşıntı neden bilmiyorum 4+6 yım
zeymom_ karpuzz ayy bende aynı hiçbirşey temas etsin istemiyorum daha şimdiden sıcak basıyor gece uyurken
zeymom_ Anne1__ Anne1__ maşallah Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah sonucu güzel olsun da ağrı sızı önemli değil
Anne1__ zeymom_ aynen öyle sağ salim kucağıma alayım da gerisi önemsiz💖😇🫶 İnşallah sizde bütün hamileler de sağ salim hepimiz kucağımıza alırız