Seymaa1008_ Kızlar selam doktorum 3 hafta içinde detaylıya girmemi istedi fakat ne şehir hastanesinden randevu alabildim ne de üniversiteden. Orkun beye gitmek istiyordum fakat randevuların açılmadığını söylediler sizce ne yapabilirim bu konuda?
merii10 Seymaa1008_ şuan kaç haftaliksiniz ben edremtte yaşıyorum özel klinikte oğuz bey var baya ayrıntılı inceliyor riskli gebelik oldgu icn bnde gidiyorm bir süredir balikesr merkezde özel perinatolog yokmu peki
Masal-10 Seymaa1008_ Sürekli randevu sayfasını takip et ben o şekilde aldım sıra Ekim açılmamıştır ama hergün her dakika sürekli sayfayı yenile ekime 2-3 gün kala bazen 1 hafta kala açıyorlar sayfayı 🙏 ben ağustos 22 de Eylül için sırayı almıştım ama her gün uykudan uyanır uyanmaz sayfasını açıyordum akşama kadar takip ediyordum tatlım
Hulya-nur1 Seymaa1008_ bende alamadım hep dolu doktoruma sordum mine hanım ve Ertan bey varmış onlardan alabilirsin dedi mine hanıma aldım bende ona gidicem
MerveTeyze Şehir hastanesindeyim buradaki perinatolog istifa etmiş Orkun beye çok uzun zamandır randevu alamıyorum alabilenler yolunu söylesin lütfen bir de güncel ücretini çünkü olmadı Edremit’te özele gideceğim
Kubra-nur5 MerveTeyze geçen hafta orkun beye randevu alarak gittim 3 hafta öncesinden bulmuştum galiba her ayın 25 inden sonra gibi randevuları açılıyor ama hemen doluyo sabah erken bakmak lazım. Ben 428 tl ödedim ayrıntılı ultrason için
Seymaa1008_ Üniversiteyi aradım 25 ekim gibi randevusu açılacak dedi fakat o zamana kadar çok geç kalmış olucak. Kontrole gideli 2 hafta oldu zaten
Seymaa1008_ merii10 17+5 haftadayım ben balıkesir merkezde oturuyorum Atatürk şehir hastanesinden talep istedim hala bekliyorum. En iyisi üniversite dedi etrafımdaki herkes fakat randevu bulamıyorum. Sevgi hastanesi de var ancak kimse önermedi. Oğuz beyi ilk kez duydum açıkçası😊
merii10 Seymaa1008_ daha haftaniz varms aslnda bn geçen hafta kontrol icn gttgmde oğuz bey detaylı icn 22. haftada gelmemi söyledi şuan bnde 19+5 im
Seymaa1008_ Arif gökdoğan kendi çalıştığı hastanedeki doktoru yazdı ama o doktora randevu yok maalesef
merii10 Seymaa1008_ anladım ogu beye gtmek istersenz de yne 2 hafta önceden aramanz gerekiyr detaylı icn bilginz olsun ama ulaşırsanız eğer durumunuzu başka doktr bulamadginzi söylerseniz yardımcı olurlar diye dusunuyrm
Seymaa1008_ merii10 2 hafta önce üçlü tarama testi sonuçları için doktoruma gittim ayrıntılı ultrasona gir 3 hafta sonra da kontrole gel dedi. Ama randevu bulana kadar zamanı doldurucam bu gidişle😂
merii10 Seymaa1008_ 😀 belki Orkun beyin randevusu açılır sık sık takıp edin sistemi bu arada ordan da kadın doğum bölümü olarak alıyorsunuz randevuyu perinatoloji olarak aclmiyr
Seymaa1008_ merii10 sekreteri sadece orkun bey var onun da randevuları açılmadı dedi😕 sürekli takip ediyorum yoğunluktan hemen cevap vermiyorlar her gün bakıyorum ama yok
merii10 Seymaa1008_ geçen ay bn gttm Orkun beye 25 inden snra açıldı randevular dedikleri gbi buyk ihtimal yne öle olur
Neslihanaakbal Sabah erkenden yada akşam 4 gibi gitmen lazım sekreter sıra veriyo ordan ben öyle yaptım iki kere