Aslanmommm Kızlar salı günü doğum yapmıştım bugün kontolümüz vardı sarılık testi yaptırdık 18 çıktı doktor yatış verdi şimdi oğlumla aynı oda da kalıyoruz mavi ışık tedavisi görüyo ama çok korkuyo lütfen dua edebilirmisiniz
Mevlude_Sahin Aslanmommm Rabbim tez zamanda şifa versin inşAllah. Benimde oğlum 2 gün arayla 1 kere yattı 1 gün. Hemşireler sen emzir emzirebildiğin kadar sonra bizi çağır bizde mama verelim demişlerdi. Çok şükür kısa süre de toparlamıştı