Umutku Melikejim bende o hafta da oldum canımm 2540 doğdu bizim nefes alıp verme sorunumuz olunca küveze girdik ama şimdi iyi şükür kilo almaya başladı bile şükür
Asel-2023 Melikejim sizin tercihiniz mi sezeryan bende 31 den beri yatıyorum erken doğum riski var 35 olduk çok şükür normal istiyorum bu 3.cu Raabbimm yardımcınız olsun
Melikejim Gamzeeeeeeeee Gamzeeeeeeeee ciger gelistirici vurulmus 1 hafta once zaten erken dogum riskim oldugu icin simdi haftaya alicaklar masallah allah bagislasin sizinde evladinizi