ayse-yaman123 Kizlar yeni doğum yaptım sizce hangisi daha iyi korunma hapı mı yoksa spiral taktırmak mı
EDA-GUN12 ayse-yaman123 bence korunmak sprail de ağır bir şey kaldırınca yukarı çıkıyor bir arkadaşım takmıştı ağriti onu çıkarmak istedi doktor göremiyorum dedi yukarı çıktıgini söyledi
Mevlude_Sahin ayse-yaman123 Doğumdan sonra doktorum ya 3 aylık iğne yapayım ya da Spinal takarım dedi. Genelde hap çok verilmiyor diye bilmiyorum abimin eşine de düğün öncesi hap önermemiş doktoru, başka korunma yöntemi seç demiş
Patito__ ayse-yaman123 sprial ama yinede esinizde korunsun veya korunamadigi zaman prezervatif kullanmali Cunku kesin cocuk istenmiyorsa korunma iki yontemle saglamlastirilmali