Ozlemslk [bilinmeyen] bende kullandım canım bişey olmadı 🙄 sadece bi takım renk verdi oda takım iyi değildi bence 🙄
ZeynepEdaa [bilinmeyen] miktar olarak ne kadar koydunuz acaba ? 1.5 yemek kasigi yeterli hem soldurmuyo hem güzel ariniyo deterjandan demislerdi .
Happymammy [bilinmeyen] ben de aynı deterjanla yıkadım hiç sıkıntı olmadı. kıyafetleri nerden almıştınız
ATC Happymammy ilk kıyafetlerini yıkıyıcam da 30 derece de 15 dk lık program 1 kaşık dalan roxy matik pembe Paket atsam yeterli olur mu çok kirli olmadığı için bilemedim 🤷♀️
Ruzgarr [bilinmeyen] bende burda bu sorunu çok duydum.pamuklandı rengi gitti vs. Bende 2 gündür dalan granül sabunla yıkadım hiçbir problem olmadı renkleri aynı,pamuklanmada olmadı.gecen senede ilk bebeğimde uni baby sıvı detarjanla yıkamıştım yine sorun olmamıştı.bence aldıgımız ürünlerle alakalı olabilir.
Hediye09 Makineye atılan urun miktarı ve kaç derece bunlar önemli mı? Kaç dercede yıkamalı ve ne kadar urun koymalıyız. Az ürün koyarsaj çok deterjan atarsak iyi olmaz gibime geliyor.sizce nasıl yapmalıyız kızlar??
arbustoo [bilinmeyen] hep onu kullanıyorum öyle bir sorun yaşamadım neden olurki böyle anlamadım şaştım kaldım.
ATC [bilinmeyen] benim eştim bana dalan roxy matik pembe paketli olanı tavsiye etti aldım ama daha yıkamadım bi sorun olmaz inşallah 1 kaşık koyucam bende öneriler o yönde 😏
Happymammy ATC maksat tozunu almak zaten 30 derece 15 dakika yeterli sıkma ayarını da 600-800 ayarlarsınız ütüsü de kolay olur kıyafetleri yıpratmaz.
Happymammy [bilinmeyen] alışveriş yaptığımız yerler de aynı hemen hemen. Kıyafetlerin renklerini ayırmışmıydınız? Gerçi artık olan olmuş zaten çok kısa süre giyiyolarmış nolur sıkmayın canınızı 😍
Rojinn [bilinmeyen] keşke ters yıkasaydın canım ben o durumdan korktuğum için ters yıkadım şükür bişi olmadı