Selamlar herkese arkadaşlar 35 haftayı yarıladım bugüne kadar hiç ayak vs bir yerimde ödem olmamıştı son iki gündür sadece sağ ayak bileğim şişti kaldı öyle tek taraflı olması dikkatimi çekti olabilen birşey mi bu ? Geçmesi için bir yöntem var mı buz koyuyorum arada ama işe yaramadı