Baby___00 Kızlar regl 19 eylülde bitti ovülasyon testi yaptım ama hiç birşey anlamadım anlayan varsa yardımcı olabilir mi
Patito__ Baby___00 iki yumurtan olabilir tekrar yumrtlama olmus cunku degerlendirmeye devam edin tekrar test yapin tamamen siliklesirse durum normal
Ezel16 Baby___00 22 de ve 25 Eylül’de yumurtlama olmuş canım yani 3 gün arayla yumurtlama olmuş .. T çizgisi silikleşince çatlama oluyor .. Değerlendir canım inşallah güzel haberler alırsın 🤲🏻🥹