Boş gebelik demeleri için daha çok erken kese ne kadar büyük yada küçük olursa olsun sizin için önemli olan adet tarihi bende 6 haftalıkken gittim bebek yoktu Boş keseydi 8+3 de gördük bebekle kalp atışını 9.haftada bile görenler var içinizi rahat tutun