Ahsensena kanama başlayınca doktora gittim yatirdi bir gün gözlem altında dusuk yapayım diye takip ettiler gelen parçaları kese ye benzeyen bir parça yi alıp patolojiye gönderdiler kanama azalmisti hastanedryken baktı usg ile işleme gerek olmadiginj söyledi ama sonrasında kanama ve agrilar ne kadar sürüyor bilgilendirmedi bende sormadim azaldi diye kanamada arttı birazda sancim oluyor acaba tam dusuk olmadımi yada tamamiylr ne kadar sürecek danışmak istedim