Kızlar merhaba ilk tüp bebek denememi bülent tıraşta yapmıstım negatif sonuçlandı 2. Denememi tekrar onda yaptım bebek tutundu fakat gelişimi durduğu sağlıksız ilerlediği için 8. Haftada kürtaj oldum şuanda doktorumu değiştirsem mi diye düşünüyorum furkan kayabaşoğluna giden var mı yada farklı bir doktor önerisi olan bi yandan da yine bülent hocada mı devam etsem diyorum kafam çok karısık