Ben 20. Haftadayım aynı bende de oluyor aynı tuvaletin gelir gibi oluyor dimi baskı hissediyorum bende doktora sordum normal dedi olabilir dedi ama dikkat et dedi rahim büyüyor yani ondan dolayı sanırım bir de bebek hareket ediyorsa ayağını falan bastırıyor olabilir 😂