Adetime 10 gün vardı /10 gün deyince batma şeklinde kasık ağrılarım bel ağrım oldu baş dönmem vardı , adet tarihim 20 eylül dü ama 20 eylülde adet olmadım , 21 eylülde kanamam oldu 4 gün sürdü bildiğin adet gibiydi ama normalde adetim 7 gün sürüyor , bu ay 4 gün sürdü ve bu sabah baktığımda hiç birşey yoktu yine kasık ağrılarım olmaya başladı ve bulantım var hamile olabilirmiyim ? Şüphe duymaya başladım üstüne görme olabilir mi bu?