Gizemdagci07 33+3 olduk teyzeleri ama bazen hiç hissedemiyorum bazen hissediyordum bazen az sizdede böyle oldumu genellikle büyüdügü için galiba
Neslibt72 Gizemdagci07 bazı zamanlae benimkide daha sakin aynı haftadayız Kıpırmasını istediğim kahve tatlı falan yiyip karnımı şöyle bir sallıyorum bir iki hareket hissedince rahatlıyorum Bazende hiç durmuyor tabi o ayrı