11-02- Kubbbb beni 19+4 de sağlık ocağından aramışlardı birinci dozu olmuştum ikinci dozu 18 ekimde olacağım
tugcesakzci Kubbbb 20+3 te yaptırdım. Aşı yerinde ağrı dışında da farklı bir yan etki ile karşılaşmadım, bebek hareketleri de normal aşı öncesi nasıl hareket ediyorsa aynı şekilde hareket ediyor.
11-02- Kubbbb yoktur canım 19 dan sonra çağırıyorlar ztn müsayitlik durumuna göre aşıya tok karna gitmeye çalış biraz sarstı beni 2 gün kolum ağrıdı