_Anonimdenim Önceden kaybım olduğu ıcın korkuyorum aslında bir oglum var ama insan unutuyor çoğu şeyi maalesef sorum şu bebeğin kalbi durunca karın sertleşmesi olur mu ara ara olup bir tarafa toplanıyor sanki anlam veremıyorum
Tugceliko-19 _Anonimdenim yok canım o rahim kasılması olur mu öyle şey kalple kasılmanın bi alakası yok ben 30. Haftamdayım günde en az 10 kere yaşıyorum o kasılmayı sertleşmeyi çok normal bence
gamzecgr _Anonimdenim normal bebek popoyu ya da kafayı dayadığı için oluyormuş kasılma değilmiş doktorum öyle demişti
Flycy _Anonimdenim ben de 20+4 haftalık hamileyim. Sabah uyandığımda yumuşak oluyor ama gün içerisinde karnımın üst tarafı baya sertleşiyor gerginleşiyor. Ama hiç kötü bişey düşünmedim. Bişiler yiyoruz ediyoruz, yoruluyoruz felan.. o yzdendir diye düşünüyorum
glsnsglm _Anonimdenim bunu doktorunuzla konuşun muhtemelen magnezyum başlar kasılmaları önlemek adına
newmamm Flycy merhabalar bende 20+3 haftalık gebeyim. Bugün akşam yemeğinden sonra karnım midem ve aşağı tarafa baya taş gibi oldu nefes alamadım , sizin geçti mi , ilk defa şimdi başıma geldi , doktorunuza sordunuz mu
Mamacitaa5 _Anonimdenim doktorum bana bol su içmemi söyledi bende de ara ara oluyor maden suyu ve bol su alın rahatlıyor öyle