Doğum iznine çıktığınızda ilk iki aylık maaşı doğumdan sonra alıyorsunuz hastaneden doğum yaptığınıza dair belge alıp ik bildiriyorsunuz. Bu arada tam maaş değil öyle hesaplamayın, yatan maasinizin 3te 2si oluyor. Geri kalan 2 aylık parayı ise ister toplu yine alabiliyirsunuz ister aylık olarak iki kerede. Yine maaşın 3te 2si olarak. Yani aslında size bir ikramiye verilmiyor maaşınızdan kısarak 4aylik para alıyorsunuz. Maaşınız kadae yüksek maalesef alamıyorsunuz. Paralar PTT yatıyor. İk niz süreci yönetiyor