Ozy canim merhaba, ben de gebeligimin 25 . haftasinda seker yuklemesi yaptirdigimda 174 cikmisti sekerim. dr skerimin yuksek oldugunu takip edilmesi geektigini soyledi. ben ilk baslarda onemsemedim,etraftan da cok yuksek degil vs gibi yorumlar gelince uzerinde hic durmadim. tatli kkrizlrrini hic durduramadim. sekrrim hala yuksek seyredince dr um bir gun bana dedi ki; bebegin karninda ölür ikimizin de haberi olmaz. ben bunu duyunca tekrar endokrine gittim ve insuline baslamak zorinda kaldm. gebelikte seker cok cok ciddi bi konu. bebeginin iri olmasindan, hayati riske kdr bir cok tehlikesi var. ben bu konudan cok cektm. dogum yapmak uzerym hala skntiliyim. biraz uzun oldu kusura bakma ama sana cok dikkatli olmani ve endokrine gorunmeni kesinlikle tavsiye ederim. allah saglikli dogum nasip etsin hepimize.