Bende 29 haftalığım kızlar yavaş yavaş başlasam diyorum yine kirlenir sitede düşünüyorum okudukça fikir aldımm 🌼 perdelerimi falan yıkamaya başlayayım bizim buralar hala sıcak kisliklarida çıkarayım dedim ama biraz daha bekleyeceğim sanırım 🤗 bebişin eşyalarını yıkayıp utulesem erken mi diye düşünüyorum düşündükçe düşünüyorum 😂😂 bı yanım çok heyecanlı bı yanım korkmuyor değil açıkçasi tek başıma yapacağım çünkü 😎