Rosemihra Hafif kırmızı , pembe sulu kanamam var az şekilde ama 2 gündür . Çok küçük siyah pıhtı geldi . Doktorum normal dedi . Keseyi görmeye geldiğinde bakarız dedi . Var mı böyle yaşayan ? Endişe etmeli miyim bilmiyorum .
rsmlk Rosemihra geçmiş olsun benimde 6 haftalıkken kanamam olmuştu progesteron ve iğne kullandım 12nci haftaya kadar 1 gece de hastane de yattım ayağımın altına yastık koyup 10 gün kadar sadece tuvalete kalktım
Pinark92 Rosemihra bence doktorun normal demektense seni de korkutmadan çağırıp kontrol edebilirdi gebelikte her kanama önemlidir
Sibel_72 Normal diyemeyiz gebelikte hic bir kanama normal değil aniden yoğun bir kanamanız olabilir aniden kanamanız kesilebilir bence bir acile gidip gorurun eğer bebeği ya da kese güzel bir yere yerleşmişse iğne ilaç tedavisine başlayabilir (36 haftaya kadar ben kullandım ilaç) suan bile hala sıkıntılı bir süreçteyim Allah bebeklerimizi bize bağışlasın
Rosemihra Pinark92 2 gün sonra kendi randevum var keseyi o zaman göreceğim için kan sulandırıcıyı kesti tek
Pinark92 Rosemihra benim fikrim hemen çağırabilirdi beklemeden önlem için progestan filan verebilirdi inşallah doktorun dediği giib önemsizdir
rsmlk Rosemihra progesteronu ilaç şeklinde kullandım adını bilmiyorum 3 kere de haftada bir yağlı iğne dediklerinden yaptırdı doktorum çok kanamam olunca yatış yapmıştı benimki kesenin etrafında görüldü kanama
gamzeeuzun35 Aynı haftada benimde lekelenmem olmuştu kahverengimsi pıhtımsı çok normal bişey bu acile gitmiştim bişey çıkmamıştı sende bi doktora git derim benim 4 5 gün sürdü lekelenmem bence bu rahimde kalan kalıntılar yine de doktora git derim o karar versin
rsmlk Rosemihra 10 gün boyunca ayağımın altına yastık koyup kalkmadım hiç imkanınız varsa öyle deneyin
Rosemihra rsmlk doktora gittim. İçten kanamıyor rahimi çok kasmışsın dedi ondan kanar dedi . Magnezyum içiyorum o da geçirmedi . Devam edecek demekki . Pembe kan