zeynepasli _brcu88_ aslında o da biraz kararsız kaldı çarşamba alsak mı 27 Eylül de falan dedi sakıncası yoksa bekleyebiliriz dedim ama sonradan da evham yaptım sanırım çevremde 2. Sezaryen olanlar hep 37 38de alınmış