Ebbrru Doguramiyorum diyenlerdenim bende hep bu gunu beklemistim cook sukur yasadim bu duyguyu 😊😍 40 haftalikken suni sanci icin yatisim yapildi sali günü carsamba oglene kadar 4 cm oldu acilmam suyumu patlattilar hizli ilerlesin diye ama bebegim kakasini yapmis acil sezeryana alindim riske atmak istemedi dr zor oldu benim icin sonrasi ama deger tabikide smdi bebegim küvezde teyzeleri sutum cok gelmedi kan sekeri dustu bide kaninda enfeksiyon varmis dua edin sag saglim cikalim insallah sutum geldigi kadar veriyorum smdi mama takviyesi yapiyoruz kan sekerinin dusmemesi icin 🙏 Rabbim sizi de bir avazda kurtarsin insallah cook guzel bi duygu isteyen herkese nasip etsin Allah 🙏 biz artik happykids deyiz 💕
Ozlemsvr Ebbrru gözün aydın insalkah hastaneden de sağlıklı bir şekilde çıkarsınız bebeğine. Rabbim hayırlı evlat etsin 😊😍
Hulyaaaaa75 Ebbrru allah yardımcın olsun canım rabbim sag saglim kucagına alıp evine gitmeyi nasip etsin inşallah ❤️
Mgsrcn Ebbrru Rabbim saglikla çıkarsın sizi hayirli ömürlü olsun insallah 🙏🙏 darisi da basimiza inşallah 🙏🙏
Ebbrru Deletedmom00012 Hayir sali gunu gece yapilmisti en son ultrason carsamba gunu 12.30 da suyumu patlattilar o sirada öğrendik kaka yaptgni canim