Arzumm23 Çalışıyorum 32. hafta bitince çalışabilir ya da çalılamaz raporu almak zorunda mıyız 33 bitince alsam. Çünkü 37. Hafta tatilime denk gelip boşa gitmiş olacak. Bundurum bir sıkıntı yaratır mı. 33. Hafta bitince çalışabilir raporu alsam doktorumdan
MvzEbru Arzumm23 bildiğim kadarıyla 32 de almak gerek doktorum ısrarla 32 yi geçirme demişti bana ama doktoruna sor istersen
balevlatlarim3535 Arzumm23 32. Haftada çalışabilir yada calisamaz raporu almak zorundasiniz. 37. Haftada da zorunlu izniniz başlar 1 gün bile calisamazsiniz.
elifsen haftada çalışır veya Çalışmaz almak zorundasınız. Yoksa ödenek alamazsınız. 32’de çalışır aldıktan sonra 37’ye kadar istediğiniz haftada Çalışmaz alabilirsiniz tekrar.
elifsen Arzumm23 hayır 32+0 da tam öncesi olmaz ama 32+6 da alırsanız mesela 6 gün eksik ücret alırsınız. 32 bitmeden almanız şart
balevlatlarim3535 Arzumm23 32 de almanız lazım dedim ya izin başlıyor. Çalışacaksınız 32 de çalışabilir raporu almanız lazım.
gamzecgr Arzumm23 evet maalesef 1 gün bile olsa keser.Bazi doktorlar bı kaç gün geç olsa da raporu yazarken 32+0 olarak işliyor kesilmesin diye de o şansa kalmış artık