Defnebeste Bebişler bugün doktordan geldim 30+1 deyim kilosu 1700 cıktı sizin nasıldı sizce normal mi beni aydınlatabilirmisinz
mimar_anne Defnebeste 30+5 de 1740 kg dı gayet iyi demişti doktorum 1600 civarı olması gerekiyormuş zaten gayet iyi 3240 kg doğmuştu oğluşum
Bebegim_38 Defnebeste benim 30+0 da 1580 gram çıktı. Persentil olarak tam yüzde 50ymiş. Sizinki bayağı iyi maşallah