Balbebikim 15 haftalık hamileyim İki gündür geçmeyen baş ağrım var ne yapmalıyım kızlar? Birde başına gelen varmı yaşayan varmı bu durumu ? Normal baş ağırısııı çok yaşamam😭
yenibirannis Balbebikim enseden boyundan vuruyosa tansiyondur ölctünüzmü benmde öyleydi sarmısaklı yoğurt ılık duş alıp uzanın o zmn düşer🥰
ebrarmom08 Balbebikim yaa 🥺 iki gündür bende kusmalı migren atakları geçiriyorum kusunca geçiyor. Ağrı biraz ben sabah enseme anlıma felan buz koydum şuan kafam zonkluyo ama sabahki kadar değil çok gecmiş olsun sizede 😖
melikemre20 Balbebikim benimde migren başlangıcı bar 2 gün çektim baş ağrısı yere bastığında beynim zonkluyordu resmen gece uyutmadı hiç ilaç almamıştım yatıyorum sürekli kalktim parol içtim başımda bir tülbent bağladım ama o kadar agriyorki çok fena sıkmışım alnımda iz çıkmış sabah 🤣 birde doktor kontrolüm vardı fondötenle falan kapatmaya çalışmıştım
Mlsabra Ben 3 gün yaşadım migrenim var ben de dün buraya sormuştum buradaki arkadaşlar dedi ki ensene buz koy sonra birisi de demişti ki hiç çekme acile git serum yaptır vitamin serumu da yaptır ben de dün gittim iyiyim bugün şimdilik
Balbebikim Mlsabra benimde normal migrenim yok bugün sabah geçmiştir diye uyandım Ama yok yani bu sefer enseden ağrıyor. Akşam acile gideceğim dediğiniz gibi sağolun. Devlete mi gittiniz?
Balbebikim Mlsabra tamam sağolun bende devlete gideceğim de İsteğe bağlı serum bağlamalarına şaşırdım😊
Mlsabra Balbebikim benim migrenim olduğu için bunun başka çaresi yok mecbur serum veriyorlar bunu belirtiyorum öncelikle sonrasında da doktorum demişti hani çok zor durumda kalırsam ilaçla takviye falan almaya çalışma buraya gel acile söyle demişti ben de gittim o şekilde yani vitamin istediğimi söyledim doktorumun söylediklerini söyledim o da başka bir doktora danıştı sonra bir sakınca görmediler
Gayee16 ebrarmom08 bende aynı şekilde dün gece hayatımın en zor gecesiydi kusunca rahatladım sabah uyandığımda geçmişti ama şimdi yine başlıyo😔
yenibirannis Balbebikim evet yasıyodum enseden boyundan geçmeyen ağrılarm oluyodu sarmısk yada yoğurtlu sarmısak yiyip düş alıp uzannca geciyodu
ebrarmom08 Gayee16 ben anlıma vicks sürüp başörtü bağlıyorum canım maalesef kusma olmasada kaç gündür çekiyorum valla 😞