prensinannesi2024 bende hastanede giymek için pijama takımı silariş ettim kargi da şu an istersen foroğrafını atabilirim sana ya da geldiğinde de atarım. Bende tesettürlüyüm önü düğmeli alacaktım ama fiyatı biraz daha uygun olduğu için önü yarım düğmeli aldım. Kendi bedenimden de 1 beden büyük aldım ki vücüt hatlarım o kadar belli etmesin diye. Ben ayrıcı hastaneden çıkarken giymek için yanıma kıyafet al.ayacam pijamayla çıkarım üstüne giymek için diz altında giydiğim trenç tarzı bi şey giyecem zaten hemen çıktığüm gibi arabaya binecem