prensinannesi2024 Kızlar doğum yaptıktan sonra doğumhaneden çıkarken pijama takımı giyip cikacam ama pijama takımım kısa kollu üstüne ceket giyerek çıksam sorun olurmu tesettürlü tüm nasıl yapabilirim bi fikri olan varmi
MvzEbru prensinannesi2024 bir tesettürlü olarak uzun kollu kullandım şimdide öle yapcam bence uzun kollu ama kısa kollu olcak diyosanız üzerine uzun kollu hırka olabilir tabi çıkarken hiçte bişey olmaz
Mrsfly prensinannesi2024 ben pijamaları kısakollu aldım doğumdan sonra çok terleniyormuş bide uzun kollu sabahlık aldım onu üstüme alcam
prensinannesi2024 Beyzanrrr şöyle diyim eşim kayinvaldemgil de kalalım diye ısrar ediyor kısa kollu filan alırsam ikna oldu gibi o sebeble kısa kollu alacaktim onuda geçtim tesetturluyum dugmeli gecelik ler çok kısa
Beyzanrrr prensinannesi2024 doğru haklısınız bende düğmeli pijama almayı düşünüyorum ama benim doğum kışın olacak
prensinannesi2024 MvzEbru aslında uzun kollu lar çok pahalı kısa kollu lar ucuz fazla eşime yüklenmek istemiyorum uygun fiyata buldum çıkarken gri bir hırka aldım triko tarzında giysem bişey olurmu diye bilemedim cnm nasıl bi pijama takımı aldın resim atma şansın var mı
Minigininannesi prensinannesi2024 giy canım bir şey olmaz zaten 1-2gun kalıp çıkıyorsun kendi ev halini de kimse görmez orda da odana geçince görecek olan sadece doktor olur zaten
MvzEbru prensinannesi2024 malesef resim atmam ama normal önü düğmeli uzun kollu takım 150-200 arası birşeydi sanırım fiyatı ama dediğim gibi şart değil tabiki kısa kollu üzerine hırka cekette giyilebilir ilk doğumumda doğumdan çıkarken kosa kollu vardı üzerine hırka giymiştim vnde
prensinannesi2024 Beyzanrrr öle o yüzden doğum haneden bebeğimle çıkarken ceket saçma olurmu bi post paylaştım da yeni oraya paylaştım resim
Beyzanrrr prensinannesi2024 neden olsun ki herkesin özgür iradesi istediğini giyebilir emin olun bebekten sizin ne giydiginizi kimse gormez
Merve_vrl Kızlar “siyah inci” diye bir sayfa var trendyolda,isterseniz oraya bakın gayet uygun pijama ve gecelikler var. 150-160 TL ye bile gayet güzel pijamalar gördüm ben.
prensinannesi2024 Merve_vrl kısa kollu alsam doğumhaneden çıkarken normal odaya geçerken triko ince ceket giysek bişey olurmu yaa tesettürluyum evim sıcak olur
Merve_vrl prensinannesi2024 yorumları okuduğum kadarıyla çekmiyor. Ben elitol diye bir sayfadan almıştım pişman oldum mesela çünkü birkaç kez giydikten sonra çekmişti. Burda hiç olumsuz yorum görmedim ama yine de okuyup almakta yarar var 🌸
Bebisannneessi prensinannesi2024 çekmiyor siyah önden düğmeli pijama takımı aldım, uzun süre kullandım çekme yapmadı
Merve_vrl prensinannesi2024 Neden olsun ki,olmaz bence. Ben kapali değilim ama ona rağmen kısa kollu pijama aldım yanıma da ince bir triko ceket alırım belki hani doğumhane soğuk olur derler ya. Çıkınca belki üşürüm diye öyle yapicam.
prensinannesi2024 Merve_vrl iki tane almıyım diyorum 1 tane düğmeli yeter bide lohusa takımı alacam beyaz bostan yere uzun bide kısa kollu almak istemiyorum kısa kollu alıyım dogumhaneden çıkarken takayım sırtıma penye tutumu daha iyi olur düğmeli mi Bide bişey sorcam Doğumhanede giyeceğin geceliği hemşireye verilecek bebek kıyafetinin içine mi koycan nasıl yapcan
Merve_vrl prensinannesi2024 Yani tercih meselesi tabii ben 1 pijama takımı aldım düğmeli 1 tane hediye geldi,evde de saten pijama takımım vardı hiç kullanılmamış duruyordu. Sabahligi da var onu giyerim eve gelince diye düşünüyorum. Gecelik alicam sadece ve onu da evet bebek kiyafetlerinin yanında veriyosun diye biliyorum. Yine sorarız orda hemşireye ya çok sorun olacağını sanmam 🌸
Aysensrkan Evde uzun kollu sabahlığın varsa onu giy üstüne. Ben sabahlıklı takım aldım içi yarım kollu sabahlığıda uzun zaten. O şekilde yapabilirsin