Canım ben de o sebeple takip altına alındım, bende de protein pozitif++ diye çıktı, ama böbrek sorunum olduğu için doktorum gebelik zehirlenmesi olduğunu düşünmüyorum dedi. Tansiyonu takip ediyorlar şu an, sanırım benimki böbrek kaynaklı idrarda protein çıkmış. Benim de ödemim baş ağrım vs yoktu. İnşallah seninki de değildir