Roro Haftama yeni girdim kasıklarımda adet olacakmışım gibi ağrılarım var bide gaz var normal mi bu durumu yaşayan var mı
tugbadurmaz34 Roro bende 5+1 1 haftadır aynı sorun kasıklarda batma ağrı be aşırı şişkinlik gaz ödem çok normal
byzalkan tugbadurmaz34 merhaba bende bugun 5+1 hafta. Sizin kese göründümü? Gecen hafta 4+2de gorunmedı yarın kontrolum var.
Esra-dnkts Roro bende de çok fazla ağrım var kasıklarda ve çok korkuyorum böyle görünce içim ferahlıyor tek değilim diye 🥲
tugbadurmaz34 byzalkan doktora henüz gitmedim 6. Haftadan sonra gel dedi net görmek için yarın belki sadece kese görebilirsiniz bebeği çok zor