Merhaba bende şeker çıktığında ilk optima marka almıştım ve maalesef benimki de bozulmuş neredeyse insülin başlayacaktık ki hastanenin makinesi ile karşılaştırınca benimkinin 30-40 birim yüksek çıktığını farkettik.şuan accu-check kullanıyorum memnunum. Kesinlikle hastanede kontrol ettirin derim çünkü şekerin düşmemesi insanı psikolojik olarak da çok etkiliyor