Hazal0758 Kızlar ben 37. Haftaya kadar çalışabilir raporu almıştım ama erken ayrılmak istedim 35. Haftadayım, normal rapor alabiliyor muyum herhangi bir doktordan
Mehparesultan333 Hazal0758 istedigin zaman alabiliyorsun diye biliyorum çalışamaz raporunu 32 den sonra
bnc Kadın doğuma gidin rapor yazıyor hemen ayrilabiliyorsunuz, ik nin sistemine 1 saat içinde düşüyor