MerveKaya38 canım maşallah baya büyümüş gerek yok bence zaten emmesine artık arkadaşımda hamile şuan onunda bebeği 1,5 yaşında doktor zehirler dedi bıraktırdı ama bazı doktorlar sorun olmaz diyor,,Ama sorun olmuycaksa neden biz hamileykem göğsümüzü sıkmamalıyız uyarı vermemeliyiz bence emzirmemek mantıklı