Alipoyraz Meraba yazmak istedm bende😍 Doğumum oldu. 35 haftadan beri bebek aşağıdaydı ve ara ara sancım vardı dr heran gelir dedi hazırda bekliyoduk malum. 39+2 gecesi cumartesi sabahı yani 3 yasındaki oğlum saat 4te uyandı bende uyandım baktım ağrım var bir gün öncesine nişanım gelmişti zaten. Kasılmalarım sıklaştı geçmedi bu sefer dakika arasını tuttum bir saat boyunca 4-5-6 dk da bir 50-60 saniye süren kasılmalardı böyle bebek biyerde toplanıyo karnım taş gibi oluyordu zaten anladım doğum olacagını sabrettim biraz eşimide uyandırdım evde yürüdüm sürekli saat 7,5 gibi hem çok yakın arkadaşım hemde doktorumun asistanını aradım onlarda zaten 8de iş başı yapıyolar evde durma bu 2. Doğumum hızlı ilerler hemen git biz gelicez drla zaten dedi. Biz hastanye geçtik hemen yatışım yapıldı ebe 4-5 cm açılman var dedi o baktıktan sonra zaten sancılar geldi 2-3 dk da bir busefer ama ağrısı şiddetliydi artık. Saat 8,5 ta kendi doktorumda açılmaya baktı 6 cm dedi o arada akrabamız ilk doğumumda kullandıgı meryem ana otunu suya koydu çok hızlı açılmış🥰 nst de güzeldi o arada. Saat 9u geçiyodu ebe tekrar geldi suyunu patlatıcam açılmaya bakıcam bidaha dedi. İşte o 3 dk faciaydı diyebilirim eşime sarıldımsadece suyumu patlattılar baya ugrastı benle ebem😬 7-8cm dedi🥶 ondan önce plates topunu getrmişlerdi gerçekten işe yarıyor sancı anında üstünde zıplamak sıcak duşada girmiştim. Su patladıktan sonra ıkınma gelince ıkınma doğumhaneye gdicez dediler ama ben durduramadm resmen makatta baskı hissediyosunuz tutmaya çalıştım hemen dr u çağırdılar beni yatırdılar doğumhaneye geçtik. Saat 09:51 Masaya yatınca dr ben ıkın deyince ıkın dedi. İlkinde olmadı ikincide bende gördüm bebeğin kafasını çıkmasını izledim. Harka bir duygu 😭 mutluluktan ağladım. Zaten ilk doğumdan snra bunu birdaha yaşamak için 2. Cocugu yaparım diyordum bebeğim kakalı çıktı yapmış yemiş bile😂 önce bana verdiler kucagıma hemen alıp temzleyip yıkamışlar midesini falan. Sabahına dr usgde 3.100 kg demişti ama 2,5 kilo doğdu.sonra eşini falan çıkardılar birkaç dikişim var ama çok şükür çok rahatım şuan emzirdkçe ağrım var sdce. Rabbim herkese kolay doğum nasip etsin inşallah. Okuyanherkese teşekkr ederim. Hee bunu bidaha yaşamak için 3. Çocugu bilerek yapmam o ayrı bişey 😄😄🥲
2_erkekannesi_ Alipoyraz Hayırlı uğurlu sağlık olsun inşallah benimde şuan ikinci gebeliğim 25 haftalığım insan tedirgin oluyor , bizede hayırlı doğumlar olsun 🌸
AdelinaAybars Ömürlü olsun kuzum, rabbim evlatlarının acısını göstermesin. Rabbim hepimize kolay güzel doğum nasip etsin inşallah 🙏🏻
Alipoyraz Melodimm baya bastırdı en az 2-3 dakikaydı galiba önce açıklığa baktı sonra cubuk gibi bişeyle suyu patlattı bende o korkuyla kendimi kastığım için çok zorlandım🥴
FilizinAnnesi Gözün aydın canımm Allah analı babalı büyütsün peki ilk doğumun nasıldı zor muydu kaç saat sürdü? Benimde ikinci doğumun olacak o acıyı bildiğim için çok korkuyorum 😕
Alipoyraz FilizinAnnesi teşekkür ederim. İlkide saba5te yattım hastanye 4saat sonra doğmuştu. O daha kolaydı gibi geliyo yada ikiside aynı 😊 ama 2. Normal doğumlar gerçekten çok hızlı ilerliyor benm 2 saatte açılmam 4-5 ten 8 e cıktı. Son haftalarda hurma yedim ve ahududu yapragı çayı içtim etkisi oldumu bilmiyoeum ama çayı özellikle danışın dr için derim. Rabbim bi avazda kucagınıza aldırsın inş