mom28_ 3 ay letu 1 defa klomen çatlama iğnesi ile aşılama oldu negatif asilamadan sonraki hafta başka doktora gittim inostrol diye folik asit kullandım bide karikoca işi diyeceksin belki bende inanmazdım ama belimi çektirdim o ay gebe kaldım doğal olarak onun faydası olduğunu düşünüyorum ben