meliikee- ben ilk evlendigim ay 7.34 çıkmıştı ama kimyasal gebelik olduğunu soyledi dr sizin hevesinizi kırmak istemem ama değer çok düşük oyuzden iki gün sonra tekrar kan vermenizi öneririm cunku ben o zmaan çok umutlanmistim ve üstüne adet oldum değerim düştü