Yagizinannesi_ Kızlar yarın tam 12 haftalık oluyoruz ikili tarama yaptırmak için gidicem acaba cinsiyeti öğrenir miyiz çok mu erken🥹
Minigiim-vebenn52 Yagizinannesi_ 12 de tahmin yapıldı 14te de 17de aynıydı doktora bağlı bide ikili test yaptıracaksan zaten kemik yapısından da anlaşılıyor diye biliyorum bacak arasını gösterirse daha değişmez zaten gösterir inşallah browni ye bide merdiven inip çık randevu saatine kadar ve bol su iç hareketlensin 😂
Kukulikukuli12 Yagizinannesi_ ilk bebeğimde 15 hafta perinatoloji de öğrendik. 2.bebeğim asla hareket etmedi bacakları açmadı hep yüzüstü yattı 21.hafta detaylı ultrasonda perinatoloji de öğrendik 😄✌️
Yagizinannesi_ Minigiim-vebenn52 Dediklerini yapıcam vişne suyu iç diyende oldu insan meraktan çatlıyor valla sağlıklı olsun ama cinsiyeti devamlı tahmin etmeye çalışıyorum 😂😂😂
Fy33 Biz tam 16 haftalık olduğumuz gün kontrole gittik ve doktor direk gördüm eminim dedi cinsiyetimiz kiz ilk kızımda ise çok geç kesinlesmisti detaylıya kadar falan beklemiştik
5578 Yagizinannesi_ aynen ben şuan 23 haftalık oldum devlette gidiyorum kontrollere hala kendini belli etmedi devlet hastanelerinin cihazları genelde eski oluyor