Kızlar merhaba az önce doktordan geldim 32+2 yim 1.800 gr boyu 41 cm dedi kafatası önden gidiyormuş 2 hafta karın çevreside 3 gün geriden geliyomuş haftaya bidaha göriyim dedi kafatası herkesin önde gidiyomuş çoğunlukla karındada ölçüm yanılması olabilir dedi ama ben yinede endişelendim bu şekilde ilerleyip doğum yapan oldumu nasıl geçti bu süreç