Ftmaydmr yaaa bende 3 hastalıkken öğrendim şimdi 5+1 hamileyim bana da doktor 2 hafta sonra gel dedi geçen hafta minimum 6. Haftadan sonra gitmek gerekiyor keseyi ve beneği görmek için ne kadar geç o kadar iyi inşallah bende randevu bulursam haftaya cumaya kadar gitmem lazım 6. Haftanın içinde oluyor o zaman inşallah güzel haberler alırız