Merhaba arkadaşlar 39+2 haftalığım bugünki kontrolde suyu azalmaya başladığını söyledi doktor öncesi hep iyi düzeydeydi. Normal doğum ilerliyorduk çatım falan uygun çıkmıştı ama sudan dolayı sezeryana girebilirim. 2 gün sonra tekrar suyuna bakacak duruma göre cumayı bekleyecek ama hala azalmaya devam ettiyse çarşamba sezeryana alırım dedi. Normal doğum beklediğim için şaşırdım biran stres oldum. Aynı durumu yaşayıp sezeryan olan var mı? Bebeğin suyun azalmasının ne gibi tehlikeleri var