Umudum1903 İğnenin 11. Günü geçen aylarda çatlatma ignesiyle 11. Gün hep negatif gördüm keza sonucda negatifti bu ay aşılama oldum aşılamanın da 9. Günü bugün sizce test yapsam çıkarmı sonuç alanlar yada bilgisi olanlar paylasabilirmi
fztbsra Umudum1903 yarın kanda baktırabilirsiniz. Benim doktorum beni 10. Günü çağırdı. İdrarda çıkmayabilir
Merve_ceyhan0803 Umudum1903 canm bende 21 Ağustos aşılama oldum doktorum 12. Gün test yap demişti kullandığımız çatlatma iğnesinde hcg hormonu olduğu için vücuttan atması 10 günü buluyor tam bet olsun istersen 12. Günü filan bekle ben hatta 14. Gün yapmıştım pozitifti 15. Gün kan verdim 120 çıkmıştı betam
Merve_ceyhan0803 Umudum1903 pardon ben 9. Gün sandım 11. Gün olmuş bence kan versen net sonuç alabilirsin