Kızlar merhaba. Malesef ki birkaç gün önce gebelik şekerimin olduğunu öğrendim. Yarın diyetisyene gideceğim ama sizden de fikir almak istiyorum. Gebelik diyabeti olanlar özellikle nelere dikkat ettiniz? Şeker ihtiyacını ne ile karşıladınız? Bir de meyve porsiyonunuz nasıldı? Yardımcı olursanız çok sevinirim